مدیرکل دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی: لزوم بهره گیری از خرد جمعی و افکار سنجی در روابط عمومی

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۲۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۴۹۹
دکتر محمدمهدی جولایی مدیرکل دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی صمیمانه با همکارانش در روابط عمومی واحد تهران مرکزی به بهره گیری از خرد جمعی و افکار سنجی تاکید کرد.
مدیرکل دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی: لزوم بهره گیری از خرد جمعی و  افکار سنجی در روابط عمومی

 

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر محمدمهدی جولایی مدیرکل دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست صمیمانه با اهالی روابط عمومی واحد تهران مرکزی اذعان داشت: اثرگذاری روابط عمومی در رشد و تعالی دانشگاه حائز اهمیت است.

وی ضمن ارج نهادن به فعالیت های مدیران اسبق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در 34 سال گذشته اظهار داشت: با  استفاده از تجربیات و عملکرد همکارانم در سالهای گذشته و بهره گیری از خرد جمعی،  به سمتی می رویم تا بتوانیم توانمندی های این مجموعه بزرگ علمی را به جامعه مخاطب بیش از گذشته  معرفی کنیم.

جولایی با  طرح این سوال که  به عنوان " روابط عمومی " تا چه اندازه توانسته ایم دستاوردهای بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را  به صورت یکپارچه به مخاطبین مان در سطح ملی و بین المللی  معرفی و در معرض نمایش قرار دهیم؟ به  دو مقوله مخاطب شناسی و افکار سنجی تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی خبر بخشی از فعالیت های روابط عمومی هاست نه همه آن.

مدیرکل دفتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد بزرگ علمی کشور محسوب می شود افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن حدود 300 نفر از فعالین در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی واحدهای دانشگاهی می تواند نقش مهمی در معرفی این مجموعه بزرگ علمی به جامعه ایرانی و همچنین مخاطبان مان در جوامع بین المللی داشته باشد.

جولایی  با تاکید بر اینکه  ما باید سطح توقعات مردم را از دانشگاه آزاد اسلامی بدانیم و بر اساس خواسته ها ی مردم  اقدام  نماییم  تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن  حدود 70 هزار عضو هیئت علمی و مدرس، یک میلیون و 600 هزار دانشجو, 6 میلیون نفر فارغ التحصیل تا سطحی پیشرو بوده است که هم اکنون حدود 7 میلیون نفر بصورت مستقیم و 30 میلیون نفر به طور غیر مستقیم با دانشگاه ارتباط دارند لذا حدود نیمی از کل جامعه ایرانی به نحوی با این دانشگاه در ارتباط می باشند بنابراین می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است سهم مهمی در رشد و تعالی مجموعه بزرگ علمی جهان را به خود اختصاص دهد.

وی  با تاکید بر استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی اذعان داشت: ضروریست با استفاده از فناوریهای نوین اطلاع رسانی دقیق و بروز داشته باشیم یعنی نیم نگاهی به بحث پیشرفت های اطلاع رسانی نوین در دنیا داشته باشیم و در روابط عمومی ها از آن استفاده کنیم در واقع باید با آگاهی از شیوه های نوین اطلاع رسانی و ارتباطی بتوانیم  با حرکت رو به رشد با دانشگاههای طراز اول جهان رقابت داشته باشیم.

این گزارش حاکی است، دکتر محمد  مطیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمانه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با داشتن 24 واحد دانشگاهی با توجه به توانمندی ها و پتانسیل های موجود بزرگترین سهم را در بدست آوردن دستاورهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و همچنین کسب افتخارات ملی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به حضور مدیران پیشکسوت، با تجربه و متعهد روابط عمومی واحد های مختلف استان تهران اذعان داشت: با برگزاری جلسات مستمر و بهره گیری از مشارکت جمعی همکاران روابط عمومی در سطح استان بدون شک می توانیم در راستای خط مشی سازمان مرکزی در حوزه روابط عمومی دانشگاه اثر گذار باشیم و این تاثیر گذاری به واحدهای سراسر کشور نیز اشاعه داده شود.

مطیعی با تاکید بر اصلاح ساختار روابط عمومی تاکید کرد: محتوا سازی هدفمند باید در اولویت امور روابط عمومی ها  قرار گیرد تا برون داد این حوزه صرفاً منتج به ارائه اخبار نباشد.

مطیعی تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی هر سازمان وظایفی فراتر از ارائه اخبار دارد. انتهای پیام/

 

 

کلید واژه ها: واحد تهران مرکزی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی جولایی محمد مطیعی نشست صمیمانه


( ۶ )

نظر شما :